Wij hopen uiteraard dat je ontzettend blij bent met jouw gekochte woonaccessoires voor landelijk en sober wonen. Maar we willen ook dat je blij bent als het product tegenvalt. Daarom bieden we de mogelijkheid om de bestelling te annuleren of het product te retourneren. Je kunt jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. Ruilen kan natuurlijk ook en als je je bestelling wilt wijzigen, dan kan dit nog tot het pakket is mee gegeven aan de vervoerder.

 

Ik wil de bestelling volledig annuleren

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour van jou naar onze locatie zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de pakketdienst. Het loont om de verschillende pakketdiensten te vergelijken, er zit nogal verschil in de tarieven.

Als je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Stoer en Landelijk Wonen geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit annuleringsrecht kun je contact met ons opnemen via stoerenlandelijkwonen@gmail.com. Wij storten vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terug, onder de voorwaarde dat het product al in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik wil een product ruilen

Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met stoerenlandelijkwonen@gmail.com. Je betaalt wel zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.